کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

عزاداری شب هفتم محرم + دانلود نوحه و واحد جدید




با فرارسیدن شب هفتم ماه محرم ،عزاداران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین  کوی دهدشتی ،به عزاداری اهلبیت عصمت وطهارت پرداختند

در این شب حاج آقا مهدی زاده و همچنین جناب حاج آقا قدوسی به سخنرانی ومداحی پرداختند و پس از آن هم مراسم سینه زنی سنتی با مداحی ونوحه خوانی جناب حاج آقا گراشی به نحو احسن اجرا شد ونوحه  و واحد جدیدی نیز ایشان  اجرا کردند  که با استقبال عزادران حسینی روبرو شد و شوری در بین عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین برپا شد .


 مراسم سیه زنی شب هفتم را میتوانید از اینجا،

دانلود نمایید


دانلود شب هفتم



نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پورتقی دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام
سایت عالی بود خواهشمندم مراسم سینه زنی را با کیفیت بهتری ضبط کنید .در ضمن نتوانستم مراسم شب هفتم را کامل دانلود کنم لطفا راهنمایی فرمایید.
راستی مروات همه سال

ضمن تشکر از شما دوست عزیز :
با توجه به این که سایت تازه راه اندازی شده مطمئنا نواقص واشکالاتی را خواهد داشت که انشا الله به مرور زمان برطرف خواهد شد .
در مورد دانلود هم باید عرض کنم که در سمت راست صفحه از قسمت پیوندها مراسم شب هفتم را کلیک کنید بعد از اینکه به سایت 4sherd منتقل شدید میتوانید با play کردن گوش کنید یا بر روی دکمه آبی رنگ دانلود زده تا نمایشگر معکوس ان شروع شود پس از آنکه شمارش معکوس به پایان رسید بروی متن " حالا فایل را دانلود کنید " کلیک کنید تا فایل دانلود شود و منتظر بمانید تادانلود تمام شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد