کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

دیدار اهالی کوی دهدشتی با حضرت آیت ا...صفایی بوشهری

در صبح روز دوشنبه مورخ 1390/8/9 در دیداری صمیمانه جمعی از اهالی کوی دهدشتی در دفتر حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حضور یافتند .

درابتدای این دیدار آقای گراشی از زحمات و حمایت های حضرت آیت الله صفایی بوشهری درقبل وبعد ازانتصاب ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه تشکر و قدردانی نمودند و بیان داشتند امروز مسجد دهدشتی با هزینه خیرین و بزرگواران و حمایت های
مادی ومعنوی جنابعالی بازسازی گردیده ونیازمند کمک های شما هستیم تا پس از ماه محرم صفر و در میلاد حضرت محمد بن عبدالله .ص. مسجد دهدشتی را افتتاح نماییم ، همچنین ایشان به حضور و اقامه نماز توسط علما و روحانیون بزرگ بوشهر در مساجد کوی دهدشتی اشاره نمودند و خواستار اقامه نماز توسط ایشان(حضرت آیت الله صفایی) در مسجد دهدشتی شدند تا به عنوان یک پایگاه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار حضرت آیت الله صفایی بوشهری، ضمن خوش آمدگویی به حضار از عزیزانی که یک عمر در کنار خانه خدا زبانزد بوده و چراغ دین ودیانت را که میراث بزرگان بوده است روشن نگه داشته اند ونام اهل بیت.ع. را آنجا زنده نگاه داشته اند تقدیر وتشکر نموده ویاد آن بزرگان را گرامی داشتند وفرمودند :بخشی از دیانت مردم بوشهر بویژه جوانانی که در آن فضا هستند مدیون این مسجد(دهدشتی ) است و خداوند وشهدا ی این محل و شهر را بیامرزد.
 

ادامه ی توضیحات وتصاویر در ادامه مطلب

حریم محل حریم ولایت حریم انقلاب رانگه داشته وزنده نگه دارید. یکی از مهم‌ترین ارکان فرهنگ‌های دینی، مسجد محوری در محیط زندگی است. الحمدا... در بوشهر مساجد محوریت دارد ومسجد دهدشتی هم محوریت داشته وانسانهای بی نظیری دراین مسجد بوده اند  که الگو بوده و امثال حاج علیرضا مصلحیان که سرآمد بودند و با جان و دل مساجد را نگهداری مینمودند. ایشان بیان داشتند:یکی از ویژگیهای مسجد دهدشتی جذب جوانان بوده  که همواره گرد مسجد بودند وتوانستند در مسجد جوانان را نگه دارند.
همواره از دغدغه های قبل از انتصاب به عنوان امام جمعه شهر بوشهر وضعیت مسجد دهدشتی بوده وامروز هم  گاهی از او قات قبل از شروع کار ویا بعد از کارم از این مسجد بازدید میکنم .
ایشان در ادامه سخنانشان بیان داشتند :انشاا... که افتتاح این مسجد ، زنده کردن نام اهل بیت .ع. وتمام عزیزانی که در این مسجد بوده و حضور داشتند، خواهد بود و بنده با دیدن این مسجد به یاد عزیزانی می افتم که اخلاص داشتند وزحمت می کشیدند وانشالله مشکلات بزودی حل میگردد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر هدف دشمن جوانان هستند، افزودند: ان‌شاءالله با گسترش فرهنگ انقلاب دینی و محلی، ورزش، امور فرهنگی و با حضور بسیج، جوان‌ها را جذب مساجد کنید تا حضور پر رنگ تری داشته باشند وعنایت ویژه ای به جوانان داشته باشید. در گذشته بزرگان محل کمک کرده و مشکلات مردم را حل می نمودند .ایشان در پایان بیانات خود خطاب به مسئولان مسجد دهدشتی پیشنهاد نمودند یک صندوق قرض‌الحسنه جهت رفع مشکلات جوانان و اهالی محله ایجاد گردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد