کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

نیمه ی شعبان میلاد قائم آل محمد

سلام بر مهدی موعود که جهان در انتظار اوست
 

او خواهد آمد و به امر الهی و به مدد او، دولت کریمه اش را برقرار خواهد کرد. درست در سخت ترین زمستان های سرد و تاریک خلقت، او بهار را خواهد آورد. این بشارت رسول خداست که می فرماید: «شما را به مهدی بشارت باد! مردی از قریش، از بین امت من، در زمانی که مردم با هم به مخالفت و ستیز برخیزند و زلزله ها روی دهد، او زمین را از عدالت و برابری پر می سازد، چنان که از جور و ستم پر شده باشد. آسمانیان و ساکنان زمین از او خشنود می شوند. او مال را به درستی و برابری بین مردم تقسیم می کند و دل های امت محمد را از بی نیازی می آکند و عدالت او همگان را در بر می گیرد.» در آن روزهای بهاری، طلوع خورشید حال و هوای دیگری خواهد داشت. پس عاجزانه خدا را به رحمتش می خوانیم که «اللهم عَجِّل فی فرج مولانا صاحب الزمان».

http://www.hawzah.ne




با فرارسیدن فرخنده میلاد بزرگ منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود .عج. کوی دهدشتی غرق در شوروشعف و شادمانی گشت ، لذا بمناسبت میلاد مبارک آن امام همام ، در مساجد دوانی ها ، جامع عطار ، فاطمه زهرا وحسینه ی حاج چلتم با حضور نمازگزاران ،عاشقان ومنتظران جشن وسروربرپاگشت.کوی دهدشتی از خداوند منان تعجیل در فرج آقا امام زمان را مسئلت می نماید.

تصاویر مربوط به جشن نیمه شعبان وفایلهای صوتی در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام

فرخنده میلاد باسعادت فرخ لقای نگارخانه عاشورا ، شبیه ترین خلق از سیرت وصورت به پیغمبرخاتم .ص. حضرت علی اکبر علیه السلام  و روز جوان را برهمه ی شیعیان بویژه جوانان برومند ایران اسلامی تبریک عرض مینماییم ، بهمین منظور جشن میلاد آن نورآسمانی با حضور عاشقان و دوستداران آن حضرت پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد دوانیها برگزار گردید .






 مدیحه سرایی شب میلاد حضرت علی اکبر.ع. با مداحی حاج مصطفی گراشی

زندگی نامه حضرت علی اکبر علیه السلام

جوان از منظر قرآن کریم


ادامه مطلب ...

اعیاد شعبانیه

السلام علی الــحســین 
وعلی بن الـحســین  و  علی اخی الــحسـین


با عرض تبریک بمناسبت فرخنده میلاد باسعادت سه نور آسمانی حضرت امام حسین.ع. و علمدار دشت کربلا حضرت ابالفضل العباس .ع. و ساجدترین بندگان خدا حضرت علی بن حسین .ع. برشما عزیزان ، در این شب های عزیزومبارک ، همچون مراسم های گذشته  پس از اقامه ی نمازمغرب وعشاء  جشن وسروری بهمین منظور در مسجد دوانیها با حضور عاشقان و دوستداران اهل البیت علیه السلام برگزار گردید همچنین در روزهای میلاد نیز مراسم مولود خوانی وسخنرانی در همان مکان مقدس وحسینیه حاج چلتم خواهران نیز برگزار گردید 


فایلهای صوتی شب میلاد حضرت امام حسین.ع. با مداحی حاج مصطفی گراشی 
دانلود مدیحه سرایی

دانلود مولود خوانی 


فایلهای صوتی شب میلاد حضرت عباس علیه السلام 

دانلود مدیحه سرایی
دانلود مولود خوانی 


فایلهای صوتی شب میلاد حضرت سجاد علیه السلام
دانلود مدیحه سرایی در وصف حضرت عباس .ع.

دانلود مدیحه سرایی در وصف حضرت سجاد.ع.











ااعمال وفضائل ماه شعبان

   رسول خدا(صلى الله علیه وآله)فرمود: شعبان ماه من است و رمضان ماه خداست; هرکس یک روز از ماه مرا روزه بدارد، من در قیامت شفیع او خواهم بود و هر کس، دو روز از آن را روزه بگیرد، خداوند گناهان گذشته اش را مى آمرزد و هر کس که سه روز روزه بدارد، به او گفته مى شود (از گناهان پاک شده اى) اعمالت را از ابتدا شروع کن.

اعمال وفضائل ماه مبارک شعبان المعظم

     

مبعث رسول اکرم .ص.

((اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَق))

با عرض تبریک بمناسبت مبعث بیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی صل الله علیه وآله برهمه مسلمین جهان  ، به همین مناسب در این شب فرخنده و مبارک پس از اقامه ی نماز مغرب وعشاء مجلس جشنی با حضور نمازگذاران و اهالی کوی دهدشتی در مسجد دوانیها برگزار شد ، همچنین در این شب استاندار محترم  جناب آقای  جهانبخش و هیئت همراه ایشان با حضورخود  مجلس را مزین فرمودند و مورد استقبال گرم حضارقرار گرفتند ودر پایان نیز دیدارصمیمانه ای برگزار شد