کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

سلام بر ماه رجب

 

 

اى که براى هر خیرى به او امید دارم و از خشمش در هر شرى ایمنى جویم. اى که مى‏دهد (عطاى) بسیار 

 در برابر (طاعت) اندک اى که عطا کنى به هرکه از تو خواهد! اى که عطا کنى به کسى که از تو نخواهد و

نه تو را بشناسد از روى نعمت بخشى و مهرورزى! عطا کن به من به خاطر درخواستى که از تو کردم همه خوبى دنیا و همه خوبى و خیر آخرت را و بگردان از من به خاطر همان درخواستى که از تو کردم همه شر دنیا و شر آخرت را زیراآنچه تو دهى چیزى کم ندارد (یا کم نیاید) و بیفزا بر من از فضلت اى بزرگوار! 

اى صاحب جلالت و بزرگوارى اى صاحب نعمت و جود اى صاحب بخشش و عطا حرام کن محاسنم را بر آتش دوزخ‏!

 

میلاد علی بن ابیطالب (ع)

پادشه و تاج سر عشق علی است و بس         اسوه ی ایمان، گوهر عشق علی است و بس 
چونکه ولادت شده در کعبه ی عشق و صفا    فاش بگویم پسر عشق علی است و بس

کوی دهدشتی ولادت با سعادت اولین پیشوای شیعیان، مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام راخدمت شما دوستان وسروران عزیز،خصوصا مردان وپدران مهربان ودلسوز را تبریک عرض مینماید. 

مولود امروز، وصف کردنی نیست، آنچه که وصف کرده اند از او، دون شأن اوست و آنچه شعرا و عرفا و فلاسفه و دیگران درباره او گفته اند، شمه ای از آن چیزی است که او هست. غالبا مسائلی که درک می کرده اند و می کنند راجع به مولا علی بن ابیطالب، عرضه می داریم. آن چیزهایی را که ما نمی توانیم درک کنیم و دست عرفا و فلاسفه و دیگران از آن کوتاه هست، آن چیز قابل ذکر نیست. انسان تا نشناسد، نمی تواند بگوید و آن مقداری هم که در دسترس ماست، آن قدر زیاد است که گفتن او محتاج به زمانهای طولانی است. و لهذا ما باید در پیشگاه مبارک ایشان عذرخواهی کنیم و عذر تقصیر بخواهیم که ما قاصریم و نمی توانیم بیان کمال شما را بکنیم.
آن چیزی که موجب تأسف است، این است که نگذاشتند حضرت امیر، سلام اللّه علیه، آن طور که باید و دلخواه اسلام است، جلوه پیدا کند
.
حضرت امام قدس سره
http://www.hawzah.net