کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

کوی دهدشتی

کانون فرهنگی مسجد دهدشتی

شهادت حضرت فاطمه (س)-1434

حضرت محمد (ص) : فاطمه پاره تن من است.
با فرا رسیدن ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هیئت عزاداران کوی دهدشتی ضمن برگزاری پنج شب مراسم روضه خوانی ومراسم سینه زنی سنتی با حضور عاشقان آن حضرت در مسجد دوانی ها بر پا نمود .
سایر تصاویر وفایل های صوتی این شب را در ادامه مطلب قابل مشاهده می باشد .

گوشه هایی از مراسم سینه زنی شب شهادت حضرت فاطمه (س)

ادامه مطلب ...

تسلیت به زلزله زدگان دشتی

کوی دهدشتی حادثه ی تاسف برانگیز و جانگداز زلزله ی خطه ی دشتی را به عموم هم استانیان عزیز، بویژه مردم داغدار آن دیار تسلیت عرض نموده و از خداوند قادر و متعال ، صبر و طول عمر بازماندگان و سلامتی و بهبودی همه ی مجروحین آن واقعه را مسئلت مینماید.



ایام فاطمیه 1434


السلام علیک یا بنت رسول الله
هیئت عزادارن کوی دهدشتی ایام عزاداری بانوی دو عالم حضرت صدیقه ی طاهره ، فاطمه زهرا سلام الله علیها را به عموم شیعیان جهان تسلیت عرض می نماید .
به همین منظور از شب پنچ شنبه مورخ 21/1/92 به مدت پنج شب از ساعت 21 شب مراسم روضه خوانی و سینه زنی در مسجد دهدشتی برگزار خواهد شد .


سالروزشهادت شهید عباسعلی شادور


شهید عباسعلی شادور
تولد 1340- بوشهر
شهادت 1361/1/2 - شوش
شهید عباسعلی شادور، در سال 1340در خانواد ای مذهبی ، در شهر بوشهر متولد شد . او از همان دوران کودکی ، علاقه ای زیادی به نماز وکارهای مذهبی داشت و در این زمینه زبانزد دوستان و خانواده بود. عباس علی ، دوران ابتدایی را در دبستان سعادت بوشهر ، راهنمایی را در مدرسه امیرکبیر و مقطع دبیرستان را در مدرسه ی طالقانی سپری کرد .شهید با اوج گیری انقلاب ، فعالیت های سیاسی خود را شروع کرد و در تظاهرات و راهپیمایی ها و پخش اعلامیه های حضرت امام (ره)، شرکت فعال داشت . او عضو بسیج بود و با شروع جنگ تحمیلی طی چهار مرحله به جبهه اعزام شد. آخرین باری که به جبهه رفت ،هنوز بیست روز از رفتنش نگذشته بود که در عملیات فتح المبین در تاریخ 62/1/2 به درجه رفیع شهادت نائل آمد. روحش شاد و با مولایش حسین محشورباد!


تبریک سال جدید

امام صادق (ع) فرمودند
 ... و هیچ نوروزی نیست که ما در آن متوقع گشایش و فرجی نباشیم؛ زیرا نوروز از روزهای ما و شیعیان ما است

باعرض تبریک سال نو خدمت هم میهنان وهمشهریان عزیز،علی الخصوص اهالی کوی دهدشتی انشاالله که سال پربار وموفق، توِأم با سلامتی ونشاط برای همه شما عزیزان باشد وامیدواریم که در این سال خداوند خیر وبرکاتش را بیش از پیش برملت وکشور ما عنایت فرماید وچشم مارا به جمال نورانی حضرت صاحب الزمان (عج) روشن نماید.